Третій рік поспіль Mantis включено до Magic Quadrant Gartner 2022 як спеціалізованого постачальника WMS-систем. Флагманський програмний продукт Warehouse Management System Logistics Vision Suite (далі – LVS) визнаний серед світових лідерів.
Gartner розглядає спеціалізованих постачальників WMS як незалежних постачальників програмного забезпечення (ISV), що зосереджуються в основному на цілісних пакетах WMS.
Трьома найбільшими клієнтськими галузями Mantis LVS є 3PL-оператори, дистрибуція/оптова торгівля та багатоканальна роздрібна торгівля, причому клієнти розподілені по тринадцяти вертикальних галузях із помітною присутністю в електронній комерції.
Сильними сторонами компанії Mantis є адаптивність і гнучкість її WMS LVS, сильна локальна присутність із розширеною мережею партнерів, можливість розширення в регіоні DACH, а також адаптивні рішення, які підтримують більш розширені налаштування за допомогою інструментів сценаріїв та API.
Флагманський пакет Mantis Logistics Vision Suite (LVS) — це, ймовірно, один з небагатьох у світі пакет програмного забезпечення WMS/логістики, який можна легко адаптувати для компаній із складними складськими та розподільними операціями і автоматизацією.
На початку 2022 року Ecovium і Mantis об’єднали зусилля, щоб запропонувати інтегровані рішення для реалізації ланцюга поставок (SCE), особливо для компаній, які шукають глобальне покриття та підтримку. Угода була підтримана FSN Capital Partners, провідною компанією прямих інвестицій у Північній Європі та радником FSN Capital Funds.
Про Gartner
Gartner, Inc. – це технологічна дослідницька та консалтингова фірма, розташована в Стемфорді, штат Коннектикут, яка проводить дослідження технологій і ділиться цими дослідженнями як через приватних консультантів, так і в рамках програм і конференцій для керівників. Його клієнтами є великі корпорації, державні установи, технологічні та інвестиційні компанії.
Про магічний квадрант
Магічний квадрант (MQ) — це серія звітів про дослідження ринку, опублікованих ІТ-консалтинговою компанією Gartner, які покладаються на власні методи аналізу якісних даних для демонстрації ринкових тенденцій, таких як напрямок, зрілість і учасники.