Успішне впровадження WMS-системи відповідно до технічних вимог – це необхідна, але не достатня умова її ефективної роботи в процесі подальшої експлуатації. В умовах постійно змінюваних вимог до логістичних процесів сторони як бізнесу, так і клієнтів, необхідність оновлення технічної бази, ймовірність збоїв у роботі ІТ-інфраструктури та помилок персоналу, який працює з WMS-системою, вимагають створення на підприємстві замовника системи технічної підтримки WMS-системи Logistics Vision Suite III Plus.
Ми пропонуємо клієнтам застосувати трирівневу систему технічної підтримки, яку рекомендує розробник системи:
-
1-й рівень – технічна підтримка силами спеціалістів клієнта. На цьому рівні забезпечується:
- безперебійна робота ІТ-інфраструктури WMS-системи (мережі, сервера, робочі станції ПК, RF-термінали, системне програмне забезпечення тощо), резервне копіювання та захист інформації;
- допомога працівникам, які безпосередньо працюють із WMS-системою, у випадках виникнення проблем щодо роботи з режимами системи;
- класифікація проблем, що виникають під час роботи з WMS-системою. Якщо такі проблеми пов’язані з програмним забезпеченням і не можуть бути вирішені на цьому рівні, надсилання запиту на вирішення проблеми до відділу технічної підтримки нашої компанії, відстеження їх рішення.
- 2-й рівень – технічна підтримка, яку виконує наша компанія. Обсяг, перелік послуг та їх вартість визначаються умовами відповідного договору між клієнтом та компанією І-Логістика («завантажити шаблон договору»).
- 3-й рівень – технічна підтримка, яку виконує міжнародний центр підтримки компанії «Мантіс», який включає найвищий рівень усунення несправностей, а також надання нових випусків Програмного забезпечення. Підтримка на цьому рівні виконується відповідно до окремого договору між клієнтом та компанією І-Логістика («завантажити шаблон договору»).