Ми пропонуємо два варіанти навчання персоналу клієнтів роботі із системою управління складом Logistics Vision Suite III Plus:
1. НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ КЛІЄНТІВ У РАМКАХ ПРОЕКТУ ВПРОВАДЖЕННЯ WMS-СИСТЕМИ.
Проводиться в кілька етапів з різними категоріями користувачів відповідно до затверджених списків слухачів, плану та графіку. Програма навчання планується з урахуванням тих процесів складської логістики, які існують у клієнта та для виконання яких здійснюється налаштування WMS-системи.
Етапи навчання:
- Вступний курс ознайомлення з типовими процесами складу. Проводиться після затвердження технічного завдання за проектом впровадження, в якому перераховані всі процеси складської логістики клієнта, які мають бути враховані під час налаштування робочого контуру WMS-системи. Курс призначений для керівника проекту впровадження, бізнес-аналітика та диспетчерів WMS-системи.
- Вступний тренінг по роботі у WMS-системі з використанням інтерфейсу системи на робочих станціях (знайомство з режимами системи). Проводиться для операторів (диспетчерів) WMS-системи.
- Поглиблений тренінг для операторів (диспетчерів) WMS-системи на настроєному для промислового впровадження контурі WMS-системи. Ціль курсу – отримання операторами (диспетчерами) WMS-системи необхідних знань та навичок для виконання всіх операцій у WMS-системі. За результатами тренінгу керівником проекту з боку клієнта ухвалюється рішення про початок промислового впровадження WMS-системи.
- Тренінг роботи у WMS-системі з використанням терміналів збору даних. Слухачі курсів – складські працівники, які виконують складські операції з товаром на складі (прийом товару, розміщення, переміщення, поповнення, відбір, відвантаження та інші). Рекомендуємо включати до групи слухачів тренінгу лінійних керівників до рівня завідувача складу, а також операторів (диспетчерів) WMS-системи. За результатами тренінгу керівником проекту з боку клієнта ухвалюється рішення про початок промислового впровадження WMS-системи.
- Курс для спеціалістів клієнта, які адмініструватимуть WMS-систему в рамках 1-го рівня технічної підтримки (див. докладніше).
2. НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ КЛІЄНТІВ У ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ WMS-СИСТЕМИ
Проводиться на запит клієнта. Програми курсів та категорії слухачів узгоджуються з клієнтом.